FANDOM

Arax to jedna z Wielkich Bestii. Jest baranem. W drugiej serii zostaje przywołany przez chłopca o imieniu Grif Burnam.

Wygląd

Baran był niemal dwukrotnie wyższy od największego z koni Conora. Jego sierść miała kolor ciemnego srebra, a jego grube rogi mieniły się złotem. Miał krzepką i potężną posturę. U nasady jego nóg i na karku wyraźnie widać było zwały mięśni.

Arax ma żółte oczy i czarne poziomie źrenice.

Talizman

Talizman Araxa - Granitowy Baran pozwala użytkownikowi wysoko, daleko skakać.

Historia

Zwierzoduchy

Baran kiedy został znaleziony przez Zielone Płaszcze, starał się powstrzymać ich wywołując złe warunki pogodowe. Kiedy drużyna go znalazła, Tarik go poprosił aby oddał im swój talizman. Bestia nie chciała im go oddać i wpadł w szał kiedy przyszli Zdobywcy. Twierdził, że okłamali go mówiąc, iż nie ma z nimi Urazy. Walczył z zarówno Zdobywcami jak i z Zielonymi Płaszczami. Kiedy zabił Joolsa, Barlow złapał go za tylną nogę a Briggan ugryzł go w przeciwną nogę. Po chwili mężczyzna zrzucił barana w przepaść w ślad za niedźwiedźiem grizzly.

Wszechdrzewo

Arax pojawia się pod koniec książki w ostatecznym starciu z Kovo. Walczy z gorylem i ostatecznie pomaga Zielonym Płaszczom. Poświęca życie w obronie Erdas i tak jak wszystkie pozostałe Wielkie Bestie ginie.

Nawigacja