FANDOM

Briggan jest wilkiem, jednym z Czterech Poległych. Jego towarzyszem i osobą która sprowadziła go za światów jest Conor. Jest patronem Eury.

Wygląd

"Teraz miał przed sobą największego wilka, jakiego w życiu widział. Niezwykłe zwierzę stało z uniesionym łbem, pozwalając się podziwiać. Miał długie kończyny, było dobrze odkarmione, a okrywało je najwspanialsze, biało-szare futro, jakie Conor był w stanie wyobrazić. Dostrzegł także ostre pazury przy potężnych łapach, groźne kły i przeszywający wzrok intensywnie niebieskich, wręcz kobaltowych oczu."

Briggan jest potężnie umięśnionym, i większym niż zwykły wilk drapieżnikiem. Ma niebieskie oczy.

Historia

Briggan zanim zginął w wojnie z Pożeraczem, był Wielką Bestią ogromnych rozmiarów, a także ważnym prorokiem.

Umiejętności

Wilk w latach swojej świetności umiał mówić, i był mocno wyczulony na obecność Wielkich Bestii, które zdradziły. Teraz Briggan zsyła Conorowi wizje Wielkich Bestii. Ponadto, współpracując z Conorem daje mu niezwykle wyczulone wilcze instynkty, pomagające w walkach. Ma doskonały słuch i węch. Potrafi dobrze tropić.

Jego talizmanem jest Srebrny Wilk i służył on do wyostrzania zmysłów użytkownika. Nie wiadomo jednak co się z nim stało po wojnie, w której wilk zginął.

Relacje

Conor

Briggan jest mocno przywiązany do Conora i szanuje go. Ich więź jest głęboka. Chłopak potrafi podążać, za wilkiem z zamkniętymi oczami. Podczas ćwiczeń w twierdzy Zielonych Płaszczy, działają razem, jako zespół. Briggan, mimo swej dzikiej natury, doskonale rozumie Conora.

Charakter

Briggan mimo swojego groźnego wyglądu dla przyjaciół i Conora jest miły niczym pies, jednak w walce jest bardzo groźny.

Lubi się bawić z Conorem, ale bywa zdystansowany. Jest naturalnym przywódcą i ma swój honor.

Galeria

Nawigacja