FANDOM

{{Infoboks|Tytuł = Briggan BrigganTGB.png Gatunek|Zawartość1 = Wilk

Płeć = Samiec 

Tytuły = Jeden z Czterech Poległych, Wielka Bestia, Przewodnik Stada, Księżycowy Biegacz, Tropiciel Moce =bezszelestność Towarzysz = Conor Talizman Srebrny Wilk| Występowanie = Zwierzoduchy, Polowanie, Więzy Krwi, Ogień i lód , Naprzeciw falom , Wzlot i upadek , Wszechdrzewo

Briggan-0

Briggan jest wilkiem, jednym z Czterech Poległych. Jego towarzyszem i osobą która sprowadziła go za światów jest Conor. Jest patronem Eury.

WyglądEdytuj

"Teraz miał przed sobą największego wilka, jakiego w życiu widział. Niezwykłe zwierzę stało z uniesionym łbem, pozwalając się podziwiać. Miał długie kończyny, było dobrze odkarmione, a okrywało je najwspanialsze, biało-szare futro, jakie Conor był w stanie wyobrazić. Dostrzegł także ostre pazury przy potężnych łapach, groźne kły i przeszywający wzrok intensywnie niebieskich, wręcz kobaltowych oczu."

Briggan jest potężnie umięśnionym, i większym niż zwykły wilk drapieżnikiem. Ma niebieskie oczy.

HistoriaEdytuj

Briggan zanim zginął w wojnie z Pożeraczem, był Wielką Bestią ogromnych rozmiarów, a także ważnym prorokiem.

UmiejętnościEdytuj

Wilk w latach swojej świetności umiał mówić, i był mocno wyczulony na obecność Wielkich Bestii, które zdradziły. Teraz Briggan zsyła Conorowi wizje Wielkich Bestii. Ponadto, współpracując z Conorem daje mu niezwykle wyczulone wilcze instynkty, pomagające w walkach. Ma doskonały słuch i węch. Potrafi dobrze tropić.

Jego talizmanem jest Srebrny Wilk i służył on do wyostrzania zmysłów użytkownika. Nie wiadomo jednak co się z nim stało po wojnie, w której wilk zginął.

RelacjeEdytuj

ConorEdytuj

Briggan jest mocno przywiązany do Conora i szanuje go. Ich więź jest głęboka. Chłopak potrafi podążać, za wilkiem z zamkniętymi oczami. Podczas ćwiczeń w twierdzy Zielonych Płaszczy, działają razem, jako zespół. Briggan, mimo swej dzikiej natury, doskonale rozumie Conora.

GaleriaEdytuj

BrigganTGB
Bearded Dragon-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki