FANDOM

Cabaro jest lwem, Wielką Bestią, która niegdyś władała monarchią zwierząt w Nilo. W drugiej serii zostaje przywołany jako zwierzoduch przez Niloańśkiego chłopca o imieniu Kirat.

Wygląd

Cabaro jest ogromnym i przerażającym zwierzęciem. Ma co najmniej cztery metry długości, porusza się z gracją. Ma złote oczy.

Jego talizmanem jest Złoty Lew.

Charakter

Cabarro sam nie walczy robią to za niego jego lwice.

Pilnie strzeże swojego amuletu. Jest nie przyjazny dla każdego kto wchodzi na teren jego Oazy. Uważa że Wielkie Bestie związane z ludźmi są słabe. Gardzi ludźmi, sądzi, że przyporządkowali sobie oni tereny, które powinny należeć do zwierząt i Wielkich Bestii. Zamieszkał w miejscu, gdzie nie mogli oni dotrzeć i czekał na odpowiedni moment, by "wyzwolić" Erdas.

Mimo jego tchórzostwa i próżności, zginął razem z innym Wielkimi Bestiami, raniąc Wszechdrzewo.

Wezwanie i odbicie

Został przyzwany przez Kirata (siostrzeńca Tarika) i odbity przez Abeke i Rollana, przez co trafili do lochu lecz Larej Maya (Siostra Takira, matka Kirata) ich uwolniła.

Miejsce zamieszkania

Cabaro przed wskrzeszeniem mieszkał w Oazie w Nilo.

Lwice

Lwice chroniły Cabaro w jego Oazie. On sam nic nie robił, ponieważ był tam jedynym lwem. (Lwem Lwice były). W Wzlot i Upadek wszystkie lwice zginęły, wtedy Cabaro zaatakował Briggana. Potem się wycofał, przez co Tarik i Lumeo zginęli.

Nawigacja