FANDOM

Conor
Conor
Płeć Mężczyzna
Wiek 11/12/13 lat przez całą serię
Tytuły towarzysz Briggana
Zwierzoduch Briggan (wilk)
Rodzina Matka (imię nieznane), Fenray (ojciec), Wallace i Garrin (starsi bracia)
Przyjaciele Abeke, Rollan, Meilin, Uraza, Essix, Briggan, Jhi, Tarik, Rumfuss, Dinesh, Zielone Płaszcze, Xanthe, Takoda
Wrogowie Shane, Gar, niektóre Wielkie Bestie, Zerif, Zdobywcy, Wyrm
Pochodzenie Eura
Miejsce zamieszkania Zielona Przystań (teraz), Trunswick (dawniej)
Występowanie Spirit Animals

Zwierzoduchy, Polowanie, Więzy Krwi, Ogień i lód, Naprzeciw falom, Wzlot i Upadek, Wszechdrzewo

Upadek Bestii

Nieśmiertelni Strażnicy, Spalona Ziemia, Powrót, Odpływ

Conor to jeden z głównych postaci w Spirit Animals. Jest synem Fenraya. Jego zwierzoduchem jest Briggan.

Osobowość Edytuj

Conor jest bardzo przyjacielski. Potrafi panować nad swoimi uczuciami. Bardzo dobrze pogłębia swoją więź z Brigganem i dzięki temu widzi wizje swojego zwierzoducha. Bardzo martwi się o swoją rodzinę i przyjaciół. Najlepiej czuje się na świeżym powietrzu.

Wygląd Edytuj

Chłopak jest średniego wzrostu (wyższy od Meilin). Ma blond włosy i zielone oczy. Bardzo często chodzi w beżowej koszuli. Nosi też ciemną kamizelkę i szal. Na sobie ma też brązowe spodnie i zielony płaszcz, który nosi, ponieważ należy do Zielonych Płaszczy. Jako broni używa topora. Ma otwarte spojrzenie.

Historia - przed serią Edytuj

Conor urodził się w Eurze. Zanim został sługą Devina pasał owce razem z braćmi. Jego rodzina miała skromne życie.

Historia - seria Edytuj

Zwierzoduchy Edytuj

Conor swoją Ceremonię Nektaru odbywał razem z Devinem Trunswickiem oraz córką kowala Abby. Ani Devin, ani Abby nie przywołali zwierzoducha. Conorowi się natomiast to udało. Przywołał wilka o niebieskich oczach, jedną z Poległych Wielkich Bestii. Wilk był bardzo duży.Po przyzwaniu zwierzęcia mężczyzna z Zielonych Płaszczy przedstawił mu się. W zamku Zielonych Płaszczy najpierw poznał Meilin dopiero później Rollana. Abeke pozostała w rękach wroga, nieświadoma tego. Pewnej nocy gdy Rollan chciał uciec z zamku, Conor z pomocą Briggana znalazł go i namówił, żeby został. Następnego dnia podczas ćwiczeń Conor dokonale sobie radził chodząc za Brigganem z związaną opaską na oczach. Podczas następnych ćwiczeń był na równi z Meilin, ale kiedy Briggan zawył Conor przyspieszył i uderzył instynktownie ramieniem w worek wypełniony piaskiem. Jako, iż cel był ciężki ledwie się zachwiał. Jakiś czas później Conor został wezwany do kobiety imieniem Lenori oraz jej ibisa imieniem Myriam. Oznajmiła, że być może dzięki więzi z Brigganem Conor zdoła zobaczyć jakąś wizję. Udało mu się. Ujrzał mglisty tunel którym biegł szop i niedźwiedź brunatny patrząc na horyzont. Był na nim łańcuch górski, a na krawędzi odległej grani stał ogromny baran Arax, jedna z wielkich bestii.

Relacje Edytuj

Briggan Edytuj

Conor ma silną więź i szacunek dla Briggana i wilk czuje to samo. Okazuje się jednak, że chłopak częściowo boi się wilka, ze względu na fakt, że jego wycie przypomnia mu dom, gdzie jego rodzina jest pasterzami. Briggan również zatrzymuje go z planu powrotu do domu, aby być pasterzem, bo wilki nie mogą być wśród owiec. Chłopak jest nieświadomy tego faktu. Być może to właśnie dzięki silnej więzi widzi wizje. Potrafi również z zamkniętymi oczami chodzić za wilkiem.

Devin i Dawson Edytuj

Conor służył u Devina i Dawsona, aby spłacić dług jego rodziny. Devin nie lubi chłopaka, ale Dawson jest jego przyjacielem. Kiedy przywołuje Briggan, to złości i upokarza Devina (który nie przywołuje zwierzęcia), powodując, że Devin dołącza do zdobywców. W Polowaniu, Conor wraca do Trunswick wraz z Rollanem i dowiaduje się, że Devin teraz ma zwierzoducha (Eldę). Conor myśli do siebie, że "był głupcem, że sądził, że nic się nie zmieniło między nim, a Devinem z powodu Briggana." Nawet po tym, jak uciekł z pomocą Dawsona, Devin nadal poluje na Conora, a ponadto na Rumfussa. Kiedy walczą w ogrodach MacDonnela Elda ugryzła Conora w ramię. W zamian za przetrwanie swojej rodziny, Conor daje talizman Rumfussa Dawsonowi.

Rollan Edytuj

Conor wspomina mu, że jest zadowolony, że ma jego jako przyjaciela. W Polowanie, Conor jest speszony, gdy Rollan mówi mu, że wygląda przyzwoicie w kiltcie. W więzy krwi, Rollan złości się na niego bo oddał Żelaznego Dzika i spowodował że, Meilin zdecydowała się powrócić do Zhong. Podczas spaceru przez bagna, Rollan wpada w błoto, ale Conor ratuje go. Rollan uważa, że ​​powinien mu podziękować, ale wszystko było "zbyt skomplikowane". W całej książce wciąż jest na niego zły. Podczas bitwy ze Zdobywcami, Rollan mówi do niego: "Razem, prawda?" i Conor odpowiada: "Zawsze". W ogień i lód, Rollan końcu przeprasza go i znów stają się przyjaciółmi, a spotkanie Rollana z własną matką uczyniło że był w stanie odnosić się do Conora z dylematem. Rollan często żartuje, że Conor brzydko pachnie.

Abeke Edytuj

Gdy Abeke dołączyła do Zielonych Płaszczy, tylko Conor próbuje się z nią zaprzyjaźnić. Wydają się dogadywać, a kiedy Rollan łapie Chorobę Zmierzchu, idą razem, aby odszukać owoce pałężyny. Gdy Abeke miała czuwać i przypadkowo zasypia, nie waha się czy mówić Conorowi prawdę, bo wiedziała, że może mu ufać. Podczas bitwy ze Zdobywcami, Conor jest świadkiem rozmowy między Abeke i Shanem, i pyta, kto to był, ale dziewczyna nie odpowiada i jest speszona. W Ogień i lód, Conor jest zazdrosny o nią i Shane. Conor żywi uczucia do Abeke, ale ona jest tego nieświadoma .

Meilin Edytuj

Na początku serii, Conor był pod wielkim wrażeniem Meilin, a nieco zakłopotany, aby z nią porozmawiać. W końcu oboje traktują siebie jako równych sobie i przyjaciół. W walce ze Zdobywcami Conor żartuje o użyciu toporu i Meilin przyznaje się do siebie, że trzeba mieć dużo odwagi, aby żartować w takiej chwili.

Matka Edytuj

Conor jest bardzo zżyty ze swoją rodziną, i ciężko było mu tak rzadko ją widzieć. Gdy dowiedział się, że jego rodzina głoduje, a matka służy u Devina, był tak przejęty, że oddał Żelaznego Dzika, tym samym "psując" cały wcześniejszy wysiłek. Gdy w Trunswicku spotkali się był niezmiernie szczęśliwy, jednak zmartwiony, bo była bardzo wychudzona. Jego rodzina jest jednak z niego dumna.

Ciekawostki Edytuj

  • Kiedyś musiał bronić swojego stada owiec przed wilkami.
  • Kiedyś wilki zabiły mu kilka psów.
  • Jest zauroczony w Abeke.
  • Walczy toporem.
  • Jego rodzina ma dziesięć psów.
  • Nazwa Conor prawdopodobnie pochodzi od nazwy celtyckiego "Connor ", co oznacza "syn wilka ".
  • W Polowanie McDonnell powiedział że Conor gdyby się urodził w Glengavin jego nazwisko najprawdopodobniej byłoby "MacFenray".
  • Jego ulubionym psem jest Wojak.
  • zanim Conor przywołał Briggana chciał przywołać owczarka bo dobrze dogadywał się z psami

Galeria Edytuj