FANDOM

Devin
Devin.png
Płeć Mężczyzna
Wiek 11 lat
Tytuły Lord Trunswick
Zwierzoduch Elda (pantera)
Rodzina Eric (ojciec), Dawson (brat), Matka (imię nieznane), Siostra (imię nieznane)
Wrogowie Conor, Rollan, Briggan
Pochodzenie Eura
Miejsce zamieszkania Trunswick
Występowanie Zwierzoduchy, Polowanie
Devin to 11-letni chłopiec z Trunswick w Eurze. W pierwszej serii, Conor był sługą Devina zanim wezwał Briggana.

Osobowość Edytuj

Devin jest bardzo kapryśny, nieznośny i arogancki. Jest zadufany w sobie i był wściekłu, że nie przywołał żadnego zwierzęcia, a Conor - jego sługa, jedną z Wielkich Bestii. Dlatego przystępuje do Zdobywców, bo mu obiecali więź ze zwierzoduchem. Jest narcystyczny i egoistyczny. Uważa siebie za lepszego od innych, nie zwraca uwagi na potrzeby ludzi i ich uczucia.

Wygląd Edytuj

Devin ma brązowe włosy i ciemną cerę. Lubi nosić dekoracyjne, drogie ubrania. Ma ciemno brązowy płaszcz.

Historia - przed serią Edytuj

Devin pochodzi z bardzo bogatej rodziny o bardzo wysokim statusie. Nazwa miasta w którym żyje, pochodzi od jego nazwiska: Trunswick. Wszyscy w jego rodzinie, oprócz niego, wezwali swojego zwierzoducha. On, (w Polowanie ) wymusił więź ze zwierzęciem poprzez wypicie żółci. Jego zwierzoduchem jest czarna pantera o imieniu Elda.

Historia - seria Edytuj

Zwierzoduchy Edytuj

Devin Trunswick pojawia się w pierwszym rozdziale, Briggan. Jest pracodawcą Conora, którego ojciec popadł w długi u Lorda Trunswicku. W mieście są przygotowania do Ceremonii Nektaru. Kiedy Devin wypił nektar, nie przywołał nic. Ale jego sługa, Conor, przywołał Briggana, Wielką Bestię. Devin był wściekły i upokorzony, a jego młodszy brat, Dawson Trunswick - bardzo szczęśliwy.

Polowanie Edytuj

W pierwszym rozdziale, Devin idzie z Zerifem do lasu, aby skosztować żółci i powiązać się z zwierzęciem w dużej klatce zasłoniętej szmatką. Chłopak ma wątpliwości, ale po przekonaniach Zdobywcy w końcu wypija napój. Później w książce Conor wraz z Rollanem wraca do Trunswicku. Dowiaduje się, że Devin wezwał zwierzoducha mimo, że nie nie przywołał żadnego na ceremonii. Kiedy spotyka Devina, on każe ich wtrącić do lochów. Wyjaśnia im, że Trunswick ma dość panowania Zielonych Płaszczy. W Glengavin wraz z Karmo porywają Abeke. Dziewczynę uwalniają przyjaciele i stają do walki ze Zdobywcami którzy chcą znaleźć medalion Rumfussa,. W czasie bitwy Elda gryzie Conora w ramię. Devin przedrzeźnia Conora i Briggana, ale wtedy Finnowi udaje się przywołać swojego zwierzoducha - czarną panterę z legendy, za którą podszywała się Elda. W końcu Devin i Karmo zostają schwytani i zamknięci w więzieniu McDonnela.

Ciekawostki Edytuj

  • Devin jest z tego samego roku i miesiąca co Conor.
  • Boi się ciemności.
  • Devin to jedyny bohater który pojawił się na okładce książki, oprócz dzieci które przywołały Czterech Poległych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki