FANDOM

Postacie.jpg
Uwaga, spoiler!
Czytanie go może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z treścią nowej części serii. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!
Drina
Płeć Kobieta
Zwierzoduch Jadowity pająk
Rodzina Król Irwyn (ojciec)

Shane (brat)

Generał Gar (wujek)

Feliandor (daleki krewny)

nienazwana matka

Wrogowie Zielone Płaszcze
Pochodzenie Stetriol
Status Nie żyje
Występowanie Wzlot i Upadek
Drina to sistra Shane’a, była po stronie Zdobywców. Należy do naznaczonych, jej zwierzoduchem jest jadowity pająk wielkości mewy, ubarwiony w jaskrawożółte pasy. Występuje tylko w części „Wzlot i Upadek” i w tej samej części ginie.

Wygląd Edytuj

W książce została opisana jako wysoka bladoskóra dziewczyna, o dużych oczach i przebiegłym krzywym uśmiechu, nosiła czarny skórzany strój nabijany rzeźbionymi kawałkami kości w taki sposób, że przypominały pajęcze odnóża. Drina ma ostro zarysowaną szczękę wysokie kości policzkowe i gęste jasne włosy. Jest podobna do brata. Kiedy mówi jej wargi zdają się nie poruszać.

Historia Edytuj

Przed serią Edytuj

Więź między Driną a jej pająkiem powstała bez Nektaru. Później przez wiele lat z tego powodu chorowała. Shane w tedy się nią opiekował. Wypiła Żółć, żeby wyleczyć się z choroby więzi.

Zwierzoduchy Edytuj

W tej części zostaje wspomniana przez Zerif'a. Powiedział, że dowodziła grupą Zdobywców poszukujących zaginionych talizmanów Czworga Poległych.

Wzot i Upadek Edytuj

Drinę poznajemy na statku zdobywców, gdzie dowiadujemy się że jest siostrą Shane’a. Wywołuje kłótnie z bratem, która szybko zostaje przerwana przez Zefira.

Podczas przemówienia Gerathon przypadkowo obraziła tą Wielką Bestię. To i porażka w zdobyciu talizmanów z Zielonej Przystani przyczyniły się do jej śmierci. Zginęła zabita przez własnego zwierzoducha kontrolowanego przez Żółć na oczach swojego brata.

Wszechdrzewo Edytuj

Shane wspomniał o niej wytykając winę za jej śmierć Gerathonowi. Pokazał, że naprawdę zależało mu na siostrze.

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas pierwszego spotkania Meilin i Abeke dziewczyna nazwała je „ćmami” co może być nawiązaniem, do tego, że jej zwierzoduchem jest pająk.
  • Drina była przekonana, że Wielkie Bestie służą Shanowi i jego rodzinie - prawda była taka, że to oni służyli bestią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki