FANDOM

Postacie
Uwaga, spoiler!
Czytanie go może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z treścią nowej części serii. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!

Drina to siostra Shane’a, była po stronie Zdobywców. Należy do naznaczonych, jej zwierzoduchem jest

jadowity pająk wielkości mewy, ubarwiony w jaskrawożółte pasy. Występuje tylko w części „Wzlot i Upadek” i w tej samej części ginie.

Wygląd

W książce została opisana jako wysoka bladoskóra dziewczyna, o dużych oczach i przebiegłym krzywym uśmiechu, nosiła czarny skórzany strój nabijany rzeźbionymi kawałkami kości w taki sposób, że przypominały pajęcze odnóża. Drina ma ostro zarysowaną szczękę wysokie kości policzkowe i gęste jasne włosy. Jest podobna do brata. Kiedy mówi jej wargi zdają się nie poruszać.

Charakter

Drina często rzuca sarkastyczne komentarze i ironicznie prawi przytyki bratu. Jest pewna siebie, czasami nawet arogancka.

Ma silną osobowość, nie znosi okazywać słabości i bierze na siebie więcej, niż może udźwignąć.

Historia

Przed serią

Więź między Driną a jej pająkiem powstała bez Nektaru. Później przez wiele lat z tego powodu chorowała. Shane w tedy się nią opiekował. Wypiła Żółć, żeby wyleczyć się z choroby więzi.

Zwierzoduchy

W tej części zostaje wspomniana przez Zerif'a. Powiedział, że dowodziła grupą Zdobywców poszukujących zaginionych talizmanów Czworga Poległych.

Wzot i Upadek

Drinę poznajemy na statku zdobywców, gdzie dowiadujemy się że jest siostrą Shane’a. Wywołuje kłótnie z bratem, która szybko zostaje przerwana przez Zefira.

Podczas przemówienia Gerathon przypadkowo obraziła tą Wielką Bestię. To i porażka w zdobyciu talizmanów z Zielonej Przystani przyczyniły się do jej śmierci. Zginęła zabita przez własnego zwierzoducha kontrolowanego przez Żółć na oczach swojego brata.

Wszechdrzewo

Shane wspomniał o niej wytykając winę za jej śmierć Gerathonowi. Pokazał, że naprawdę zależało mu na siostrze.

Ciekawostki

  • Podczas pierwszego spotkania Meilin i Abeke dziewczyna nazwała je „ćmami” co może być nawiązaniem, do tego, że jej zwierzoduchem jest pająk.
  • Drina była przekonana, że Wielkie Bestie służą Shanowi i jego rodzinie - prawda była taka, że to oni służyli bestiom.