FANDOM

Finn
Płeć Mężczyzna
Zwierzoduch Donn (czarna pantera)
Rodzina Alec (brat)

czwórka zmarłego rodzeństwa

Przyjaciele Conor, Rollan, Abeke, Meilin, Jhi, Uraza, Essix, Briggan, Donn
Wrogowie Devin, Shane, Pożeracz, Zdobywcy
Pochodzenie Eura
Występowanie Polowanie

Wszechdrzewo

Finn Cooley jest członkiem Zielonych Płaszczy. Jest chłopakiem z przepowiedni, który miał ocalić północ Erdas od zakłady. Był niegdyś dzielnym wojownikiem, a teraz służy jako zwiadowca.

Osobowość Edytuj

Chłopak często wydaje się być przygnębiony i smutny, lecz jest bardzo mądry i rozważny. W wielu sytuacjach zachowuje spokój. Jest cierpliwy i bardzo często znajduje trafne rozwiązania. Był znany z konstruowania przemyślnych urządzeń, więc można się domyślić, że ma dużą wyobraźnię, i myślenie przestrzenne.

Wygląd Edytuj

Finn to młody człowiek z szaro-białymi włosami. Wiele tatuaży zakrywa każdy widoczny kawałek jego skóry, oprócz twarzy. Dzięki temu bardzo dobrze ukrywa tożsamość swojego zwierzoducha.

Historia - przed serią Edytuj

Finn razem a braćmi zastawiał zasadzkę na pięćdziesięciu zwolenników Pożeracza. Okazało się jednak, że ominęli pułapkę, za pomocą swoich zwierzoduchów. Finn bardzo przeżył śmierć swojego rodzeństwa. Od tamtej pory jest tylko zwiadowcą, czyli nie walczy. Do tego również mogło się przyczynić utrata jego zwierzoducha. Chociaż zwierzak nie umarł to po przejściu w stan uśpienia już się nie obudził.

Historia - seria Edytuj

Polowanie Edytuj

Finn to doświadczony zwiadowca wyruszająca wraz z drużyną aby znaleźć medalion Żelaznego Dzika. W pierwszych rozdziałach pomaga Meilin pogłębić jej więź z Jhi. Jest bardzo zdenerwowany, kiedy ludzie mówią, że Elda to "czarna pantera północy" dlatego można się domyślić jakiego ma zwierzoducha.

Ciekawostki Edytuj

  • Wśród jego tatuaży jest znak Ying i Yang.
  • W tomie siódmym nie wiemy czy przeżył walkę ze Zdobywcami.
  • W tomach Na przeciw falom i Wszechdrzewo jest podane, że jego zwierzoduch to żbik, nie czarna pantera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki