FANDOM

Jhi to panda, jedna z Wielkich Bestii przywołana przez Meilin.

Historia

Jhi urodziła się w plemieniu swojego gatunku. Została wysłana przez przywódcę zbadać spadające niebo, które naprawdę było jejem Wyrma. Gdy jajo spadło na Wszechdrzewo, Jhi stała się Wielką Bestią, a jej plemię (tak jak innych Wielkich Bestii) zostało zniszczone.

Wojna z Pożeraczem

Kovo odkrył, co będzie gdy Wyrm się wykluje i z pomocą Gerathon i Żółci, króla Stetriolu zamienił w Pożeracza, którego Zwierzoduchem był krokodyl. Goryl i Żmija wywołali wojnę z ludźmi, którą by wygrali, gdyby cztery Wielkie Bestie nie broniły krain: Jhi - Zhong, Uraza - Nilo, Esxix - Amayę i Briggan - Eurę. Panda, wilk, lamparcica i sokolica zginęły broniąc Erdas, a Tellun uwięził Kovo i Gerathon, nie wiedząc, że oni bronili krainę.

Wygląd

Zwierzę było duże jak na swój gatunek. Miało niepokojące, srebrzyste oczy.

Mięciutka sierść Jhi wydziela zapach mokrego bambusa.

Umiejętności

Panda ma moc uleczania, ale nie ran śmiertelnych. Czasami kiedy Meilin się denerwuje i nie może wybrać właściwej drogi, dzięki pandzie uspokaja się i przechodzi trans, który pokazuje wszystkie możliwe drogi. Panda jest również bardzo silna, lecz leniwa.

Relacje

Meilin

Z początku Meilin była negatywnie nastawiona do pandy. Liczyła na to że przywoła zwierzoducha, który pomoże jej walczyć o Zhong. Dopiero kiedy pomogła jej dokonać trafnego wyboru i nie wracać do Zhong, zaczęła ją doceniać. Zawsze myślała, że to niesprawiedliwe, że dostała "najgorszego" zwierzoducha. Była pod wrażeniem gdy Jhi pokonała wrogów w Bambusowym Labiryncie, ale wcześniej gdy była umęczona brakiem pożywienia i wody krzyczała na nią gdy ta siadała i jadła bambusy.

Galeria

Nawigacja