FANDOM

Kaiina to dziewczyna, ktora przywołała Dinesha.

Spirit Animals: Upadek Bestii

Nieśmiertelni Strażnicy

Kaiina wybiera się na bazar, by kupić potrzebne rzeczy. Gdy tam dochodzi przyzywa Dinesha. Słoń podnosi dziewczynkę i umieszcza ją sobie na grzbiecie. Po chwili pojawia Zerif razem z posłusznymi mu Wielkimi Bestiami: Niedźwiedzicą Suką, (którą odebrał dziewczynce Anuqi), Dzikiem Rumfussem, (którego odebrał Dawsonowi Trunswickowi) oraz Orłem Halawirem, (którego odebrał Cordalles) i zaraża słonia pasożytem Wyrma.

Ognista Fala

Kaiina jest uratowana przez Czerwone Płaszcze i znajduje się w ich siedzibie razem z innymi dziećmi, które przyzwały Wielkie Bestie: Kiratem, Tashą, Andą, Anuqi, Dawsonem Trunswick'em, Niri, Grifem Burnamem, Cordalles, Rollanem oraz Abeke (Raisha jest zarażona, a Takoda, Conor i Meilin przeywają w Sadre). Razem z innymi dziećmi próbuje uciec przed Zerifem, lecz ostatecznie zostaje przekonana przez Kirata, że ucieczka nic nie da. Pod koniec ksiązki jest wspomniane, że jeździła na Dineshu po terenach Zhongu.

Osobowość

W książkach jest wspomniane jedynie, że jest nieugięta i to dlatego m.in Dinesh wybrał ją na swoją towarzyszkę. Jest miła.