FANDOM

Naprzeciw Falom
Tytuł oryginalny: Against the tide
000000000000000spirit-animals-tom-5-naprzeciw-falom-b-iext31538632
Numer tomu: 5
Napisał: Tui T. Sutherland
Ilość stron: 192
Streszczenie
Nowe postacie
Kalani, Mulop. Kovo Tangaroa
Przewodnik po tomach
Poprzedni
Ogień i Lód
Następny
Wzlot i Upadek

Naprzeciw falom to piąta książka z serii Spirit Animals napisana przez Tui T. Sutherland. W Ameryce wydana została 30 listopada 2015 roku. Jej premiera w Polsce odbyła się 3 marca 2016 roku.

Opis

Conor, Abeke, Meilin i Rollan przemierzają świat w poszukiwaniu potężnych talizmanów. Chcą je zdobyć, zanim dokonają tego ich wrogowie. Podczas wyprawy nieustannie podążają za nimi prześladowcy, którzy zdają się doskonale znać każdy ich kolejny krok. Teraz wiadomo dlaczego. Wśród czworga bohaterów jest zdrajca. Droga Rollana i przyjaciół wiedzie przez wody tropikalnego raju, lecz wkrótce padnie na nich cień wzajemnych podejrzeń i nieufności. Muszą przecież zdemaskować szpiega, a nim ich misja się zakończy, znajdą się w śmiertelnym niebezpieczeństwie.

Fabuła

Rozdział 1 - Kovo

Kovo siedzi w swoim więzieniu. Zaczyna mamrotać. Marzy o zemście. Nagle z za pleców słyszy głos. Odwraca się i widzi Getrathon w ciele 11-letniego chłopca. Wielki wąż pociesza goryla, że musi poczekać tylko kilka tygodni. Gerathon opuszcza ciało młodego Zdobywcy, który jest na progu śmierci.

Opis okładki

Na pierwszym planie widzimy Abeke z Urazą polującą na wielkiego rekina. Stoją na skale, Abeke trzyma napięty łuk. Rekin wyskakuje z wody, rozpryskując wodę. Nad nimi jest niebieskie niebo, w tle wodospad. Po bokach i na samej górze, zwieszają się gałęzie.

Galeria