FANDOM

Rozdział 1 - Gerathon Edytuj

Rozdział 2 - Kradzież Edytuj

Drużyna wędrowała z Zhong do północnej części Eury. Meilin ciągle miała koszmary po śmierci jej ojca. Rollan próbował ją rozweselić wiele razy, lecz mu się mu to nie udawało. Napotkali na na rozstaje dróg, dlatego Tarik zaproponował nocleg. Rozpoczęła się rozmowa o umiejętnościach Mayi i o morsach. Abeke zapytała grajków o Samis, lecz oni odpowiedzieli jej, że nikogo tam nie wpuszczają. Nagle rozległy się odgłosy walki. Dwójka przyjaciół kłóciła się o skradzione pieniądze. Rollan podszedł do nich i wyjaśnił im, że żaden z nich nie ukradł. Wskazał na chudego chłopaka, który nie był zainteresowany walką. Tarki szybko odnalazł u niego sakiewkę z pieniędzmi, a złodziej uciekł. Meilin w końcu nie wytrzymała i zaczęła płakać, aż wypuściła Jhi. Wtedy czas nagle zwolnił i wojowniczka ujrzała tego samego chłopaka z nożem, podkradającego się do Rollana. Meilin szybko go unieruchomiła, a on uciekł. Rollan zaczął komplementować dziewczynę i złapał ją za rękę.

Rozdział 3 - Samis Edytuj

Rozdział 4 - Pia Edytuj

Podróżnicy w końcu dotarli do mieszkania burmistrzyni miasta. Zielone płaszcze przestawiły jej swoją sytuację i zapytali o Sukę. Pia jednak odpowiedziała, że nie było jej tutaj od wieków, jednak przyjaciele wiedzieli, że kłamie. Poprosili ją, aby zaprowadziła ich nad legendarny staw - z którego kiedyś wodę piła Suka. Nad stawem Rollan zmusił ją do powiedzenia prawdy. Opowiedziała im historię o stawie suki, i o tym jak wszyscy w wiosce są nieśmiertelni. Przyjaciele przyrzekli, że nikomu nie zdradzą jej tajemnicy. Następnego dnia w mieście wybuchła panika. Nagle Zdobywcy siłą wdarli się do miasta. Jak zwykle zaczęły się zgrzyty pomiędzy zielonymi płaszczami a wyznawcami pożeracza. Przywódcy obu drużyn próbowali porozmawiać, lecz Meilin nie wytrzymała i złamała Shane'mu nos. Wybuchła chwilowa walka, która przerwała Pia i zaprosiła Tarika i Shane'a do swojego domu, aby omówić niektóre sprawy.

Rozdział 5 - Aidana Edytuj

Rollan uciekł w jakiś ciemny zaułek i zaczął nawoływać Essix. Nowa Zdobywczyni bardzo przypominała jej pewną osobę lecz to nie było możliwe, aby to była ona. Nagle owa kobieta pojawiła się przednim. A jednak to była ona! Jego własna matka! Kobieta spojrzała na niego i się rozpłakała, a Rollan usiadł obok niej. Było jej bardzo przykro, że porzuciła syna dlatego postanowiła mu wszystko wytłumaczyć.Nagle, po skończonej opowieści Essix napadła na Wikerusa. Trwała krótka walka lecz chłopak z matką rozdzielili walczące zwierzoduchy. Kobieta nie mogła uwierzyć, że to właśnie jej syn przywołał legendarną sokolicę. Rollan postanowił powrócić do swoich przyjaciół i zostawił matkę samą. Przechodząc obok domu Pi usłyszał krzyki a potem Tarik wraz z Shane'm wyszli z domu. Chłopak skorzystał z okazji i poszedł porozmawiać z burmistrzynią. Rollan przekonał Pie, a ona włożyła mu coś do płaszcza, gdy nagle pojawiła się Aidana. Przeprosiła jeszcze raz syna i próbowała namówić go aby dołączył się do Zefira, jednak chłopak się nie zgodził. Rollan rzucił jej się w ramiona.

Rozdział 6 - Niebezpieczna podróż Edytuj

Rozdział 7 - Kompas Edytuj

Obudzili się wczesnym rankiem. Wznowili wędrówkę, tak samo jak grę w idealne menu. Abeke była zbyt przemarznięta i często się wywracała. Conor widząc swoją przyjaciółkę, oddał jej swój szalik. Dziewczyna chciała podziękować, ale zamiast tego powiedziała iż nie czuję stóp. Tarik nakazał postój na odmrożenie nóg Abeke. Po skończeniu zajęcia, drużyna wznowiła wyprawę. Wspinali się na szczyt łańcuchu górskiego. Wspinaczka trwała do samego wieczora, aż mentor nie kazał rozbić obozu. Maya wtopiła w ścianach lodu tymczasowe łóżka dla towarzyszy. Rankiem ruszyli dalej. Złączeni liną kolejno Meilin, Tarik, Abeke, Rollan, Maya i Conor. Będąc już wysoko Conor odczepił się od ściany. Rollan i Maya, byli nieprzytomni więc również odpadli. Abeke trzymała się, tyle ile siły jej pozwalały. Na samej górze bezpieczni byli Meilin i Tarik, który trzymał linę. Abeke odbyła noża i przecięła ją. Rollan trzymał się lodowej półki, a talizman Dinesha był w jego plecaku. Szczęście, że Granatowego Barana miał Tarik. Rzucił on go dziewczynie. Z pomocą talizmany, przedostała się w bezpieczne miejsce i wyczekiwała Essix. Sokolica miała przekazywać talizman pozostałym członkom, by i oni mogli bezpiecznie ominąć przeszkodę. Gdy wszyscy byli już bezpieczni, rozbili obóz na ziemi. Budząc się następnego dnia, Abeke była przekona, że znajdą Sukę. Idc przez lodową pustynię, w pewnym momencie gwałtowne drganie kompasu otworzyło schowek. W środku była karteczka. Tarik rozwinął papier z napisem: "PRZEPRASZAM".

Rozdział 8 - Ardu Edytuj

Rozdział 9 - Lodowe miasto Edytuj

Rozdział 10 - Pod lodem Edytuj

Rozdział 11 - Suka Edytuj

Rozdział 12 - Atak niedźwiedzicy polarnej Edytuj

Rozdział 13 - Powrót Edytuj

Rozdział 14 - Maya Edytuj

Rozdział 15 - W dokach Edytuj

Rozdział 16 - Ogień Edytuj

Rozdział 17 - Żółć Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki