FANDOM

Olvan to dowódca Zielonych Płaszczy . Jego zwierzoduchem jest łoś. Był uczniem Xue.

Wygląd

Olvan ma siwe włosy, mięsistą twarz okoloną zjeżoną brodą, szeroką pierś, krzaczaste brwi i potężne ramiona. Ma duże dłonie i ostre spojrzenie. Wiek nie pozbawił o wigoru.

Występowanie

Zwierzoduchy

Olvana pojawia się po raz pierwszy, kiedy Rollan ucieka przed Zerifem. Mężczyzna przegania Zdobywcę i uświadamia Rollanowi, że przyzwał Essix.

Później, po wizji Conora, Olvan zbiera dzieci w sali, aby wytłumaczyć im historię i rolę Zielonych Płaszczy. Wyjaśnia czekające ich zadanie i ze spokojem przyjmuje wiadomość, że Rollan na razie nie chce wstąpić do organizacji.

Polowanie

Olvan przychodzi do sali, w której dzieci ćwiczą umiejętności w walce. Informuje, że udało im się ustalić położenie dzika Rumfussa.

Wzlot i Upadek

Przywódca Zielonych Płaszczy przemawia na pogrzebie Tarika. Wspomina jego siłę i odwagę.

Olvan walczy z Shane'm i Grahvem, kiedy ci pojawiają się w sali. Zasłania talizmany własnym ciałem. Po chwili dołącza do niego Briggan i Conor.

Gdy Zdobywca odlatuje z talizmanami, Olvan jest zdruzgotany.

"Olvan nigdy nie rozpamiętywał przeszłości. Zawsze wolał skupiać uwagę na kolejnej walce. Jednak w oczach najstarszego z Zielonych Płaszczy stanęły łzy. Abeke nie widziała jeszcze Olvana bliskiego łez (...)"

Wszechdrzewo

Mężczyzna spożywa posiłek razem z dziećmi i rozmawia z Conorem o jego wizjach. Oświadcza, że wkrótce przybędą członkowie Zielonych Płaszczy z dalszych zakątków Erdas i razem wyruszą do Stetriolu.

On również tam zmierza, ale razem z zebraną armią. Kiedy druga drużyna zostaje odkryta w wąwozie i ucieka na powierzchnię okazuje się, że Olvan wdał się już w walkę ze Zdobywcami. Zebrał imponującą ilość żołnierzy, pojawili się wojownicy lorda MacDonnella, Lishay czy Monte. Zielone Płaszcze wkrótce zdobywały wyraźną przewagę.

W grze

Keith prowadzi cię do Lenori i Olvana. Przywódca Zielonych Płaszczy mówi, że wróżbitka miała wizję w twoim udziałem. Wtedy zostaje ci podany Nektar. Olvan później stoi w siedzibie Zielonych Płaszczy i możesz brać od niego zadania.