FANDOM

Polowanie
Tytuł oryginalny: Hunted
Polowanie.jpg
Numer tomu: 2
Napisał: Maggie Stiefvater
Ilość stron: 234
Streszczenie
Nowe postacie
Przewodnik po tomach
Poprzedni
Zwierzoduchy
Następny
Więzy Krwi

Polowanie to druga książka z serii Spirit Animals napisana przez Maggie Stiefvater. Oryginalnie wydana została 7 stycznia 2014 roku. W Polsce jej premiera miała 30 kwietnia 2014 roku.

Opis Edytuj

Czworo jedenastolatków, pochodzących z różnych kontynentów Erdas, przechodzi przez prastary rytuał. W błyskach światła pojawiają się magiczne zwierzoduchy: wilk Briggan, lamparcica Uraza, panda Jhi i sokolica Essix. Abeke, Meilin, Conor i Rollan ze swoimi zwierzoduchami wyruszają na niebezpieczną wyprawę, żeby ocalić Erdas. Ich celem jest powstrzymanie mrocznej potęgi z przeszłości, która odzyskuje dawną siłę i zaczyna pustoszyć świat. Pomagają im wojownicy Zielonych Płaszczy.

Czterej młodzi bohaterowie ledwie stali się drużyną i nie nauczyli się jeszcze w pełni korzystać z pomocy swoich wyjątkowych zwierzoduchów, a już po raz kolejny muszą walczyć z wysłannikami Pożeracza, który pragnie zawładnąć Erdas i złamie wszelkie zasady, żeby zwyciężyć. Zaczyna się od polowania na kolejne talizmany należące do legendarnych Wielkich Bestii.

Opis okładki Edytuj

Na okładce widnieje Conor wraz z Brigganem. Towarzysze spacerują przez bardzo zielony, dziki i gęsty las, a w oddali widać Devina wraz ze swoją czarną panterą Eldą. Zdobywca wydaje się szpiegować Poległą Bestię i jego towarzysza, zachowując odpowiednią odległość. Nad chłopakami i zwierzoduchami jest duży napis "Spirit Animals tom 2 Polowanie". Obok napisu z drzewa zwisa duży, pomarańczowy wąż, pewnie ten który ukąsił Tarika, w trakcie książki.

CiekawostkiEdytuj

  • Jest to pierwsza książka która ma znak Zielonych Płaszczy przed ostatnią stroną.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki