FANDOM

Rumfuss
Gatunek Dzik
Płeć Samiec
Tytuły Jeden z Wielkich Bestii
Talizman Żelazny Dzik
Przynależność brak
Miejsce zamieszkania ogrody Glengavin (wcześniej), Eura (teraz)
Pojawienie w serii Polowanie

Wszechdrzewo

Status Martwy
Rumfuss to dzik uwięziony w ogrodach Glengavin. Pomaga Zielonym Płaszczom w zdobyciu talizmana, jak i w pokonaniu goryla Kovo. Poświęca swoje życie dla dobra Erdas i pozostawiając na korze Wszechdrzewa nową ranę ginie.

Wygląd Edytuj

"Dzik był niemal dwukrotnie wyższy od Abeke. Miał wąskie, ciemne oczy. Jego skóra była gruba jak zbroja, a szczecina porastająca ryj sprawiała wrażenie tak ostrej, że jej dotknięcie musiało się kończyć skaleczeniem. Jednak najmniej przyjemne wrażenie robił widok dwóch grubych kłow wyrastających z pyska Wielkiej Bestii jak szable. Ich ostre końce groźnie lśniły w świetle księżyca."

Talizman Edytuj

Talizman Rumfussa - Żelazny Dzik sprawia, że skóra użytkownika jest nieprzenikniona.

Historia Edytuj

Polowanie Edytuj

Do Rumfussa pierwsi dotarli Zielone Płaszcze. Przekonują dzika do oddania im talizmanu za wolność. Wtem pojawia się Devin , który przyprowadził armię Zdobywców. Rozpoczyna się walka. Po stronie Zielonych Płaszczy walczy Rumfuss. W końcu drużyna wygrywa walkę, a Rumfuss oddaje im Żelaznego Dzika. Pod koniec Polowanie Connor oddał talizman Dawsonowi w zamian za wolność dla jego rodziny.

Wszechdrzewo

Rumfuss pojawia się w ostatnim tomie książek. Pomaga Zielonym Płaszczom w walce z Kovo. Jako drugi (zaraz po Tellunie) oddaje życie za Erdas.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki