FANDOM

Rumfuss
Rumfuss
Płeć Samiec
Gatunek Dzik
Przynależność Wielkie Bestie
Towarzysz Dawson Trunswick
Talizman Żelazny Dzik
Występowanie Spirit Animals: Polowanie i Wszechdrzewo
Spirit Animals: Upadek Bestii: Nieśmiertelni Strażnicy i Ognista Fala
Status Odrodzony

Rumfuss to dzik uwięziony w ogrodach Glengavin. Pomaga Zielonym Płaszczom w zdobyciu talizmanu, jak i w pokonaniu goryla Kovo. Poświęca swoje życie dla dobra Erdas i pozostawiając na korze Wszechdrzewa nową ranę ginie.

Wygląd

"Dzik był niemal dwukrotnie wyższy od Abeke. Miał wąskie, ciemne oczy. Jego skóra była gruba jak zbroja, a szczecina porastająca ryj sprawiała wrażenie tak ostrej, że jej dotknięcie musiało się kończyć skaleczeniem. Jednak najmniej przyjemne wrażenie robił widok dwóch grubych kłow wyrastających z pyska Wielkiej Bestii jak szable. Ich ostre końce groźnie lśniły w świetle księżyca."

Talizman

Talizman Rumfussa - Żelazny Dzik sprawia, że skóra użytkownika jest nieprzenikniona.

Historia

Polowanie

Do Rumfussa pierwsze dotarły Zielone Płaszcze. Przekonują dzika do oddania im talizmanu za wolność. Wtem pojawia się Devin, który przyprowadził armię Zdobywców. Rozpoczyna się walka. Rumfuss walczy po stronie Zielonych Płaszczy. W końcu drużyna wygrywa walkę, a Rumfuss oddaje im Żelaznego Dzika. Pod koniec Polowania Conor oddał talizman Dawsonowi w zamian za wolność dla jego rodziny.

Wszechdrzewo

Rumfuss pojawia się w ostatnim tomie książek. Pomaga Zielonym Płaszczom w walce z Kovo. Jako drugi (zaraz po Tellunie) oddaje życie za Erdas.

Nawigacja