FANDOM

Shane, lub Pożeracz, jest siostrzeńcem generała Gara i głównym antagonistą pierwszej serii. W serii Upadek Bestii przewodzi Czerwonymi Płaszczami pod imieniem Król.

Osobowość

Shane jest miłym chłopakiem i trudno go nie polubić. Ma sporą charyzmę i talent do zjednywania sobie ludzi.

Shane jest odważny i dowodzi tego wiele razy. Nie ucieka przed walką, w bitwie wykazuje się opanowaniem i pewnością siebie - zna jednak swoje możliwości. Jeśli uważa, że powinien bez wahania rzuca się w niebezpieczeństwo.

Jest dobrym aktorem, bez skrupułów kłamie i wykorzystuje ludzi, sądząc, że to dla ich dobra. Wiele razy oszukał Abeke, chociaż zależało mu na niej, jednak ponad nią stawiał swój cel, co pokazuje jego wytrwałość, determinację w dążeniu do niego. Shane walczy do samego końca.

Zmienia się diametralnie, kiedy okazuje się, że Kovo okłamał go i użył jako pionka w swojej grze. Zaślepiony wściekłością rzucił się na niego, chociaż nie miał żadnych szans.

Dla Czerwonych Płaszczy jest dobrym dowódcą - rozumieją, że Shane nie jest tą samą osobą co kiedyś. Pojął swoje błędy. Potrafił wykalkulować ryzyko i podjąć odpowiednie działania.

Wygląd

Shane to przystojny chłopak o mocnej budowie. Ma blond włosy i niebieskie oczy. Jest wysoki jak na swój wiek. Ma szerokie ramiona i jest dobrze umięśniony.

Historia

Shane urodził się na Stetriolu jako następca tronu. Jednak z powodu braku Nektaru (który został po pierwszej wojnie odebrany przez Zielone Płaszcze) jego rodzina cierpiała na chorobę więzi. Jego wuj chciał kolejnej wojny przeciwko reszcie świata, ale Shane był przeciwny. Jego zdanie zmieniło się, gdy Drina, jego siostra zachorowała na chorobę więzi. Wtedy zapragnął zemsty. W tym czasie na Stetriol przybył Zerif z informacją dotyczącą sposobu wytwarzania Żółci. Najpierw podał ją swojej siostrze a następnie sam wypił i przywołał krokodyla.

Spirit Animals

Zwierzoduchy

Kilka miesięcy później, gdy Abeke trafiła na okręt Zdobywców Shane został jej trenerem. Bardzo się polubili, ale potem jego towarzyszka odkryła, że tak naprawdę stoi po stronie Zdobywców. Mimo wszystko nadal nie czuła do niego nienawiści, na co wskazuje między innymi przytulenie w Samis.

Ale pod koniec 6 części to on okazał się Pożeraczem zdradzając wszystkich i kradnąc talizmany. We "Wszechdrzewie" dowodził armią. Na Szepczącej Skale został zdradzony przez Gerathon i Kovo. Następnie Abeke wyzwała go na pojedynek, jednak nie chciał walczyć. W końcu dołączył do czwórki ze związanymi rękami i pomógł w walce pod Wszechdrzewem. Na końcu Abeke pozwoliła mu uciec.

Relacje

Abeke

Na początku serii, Abeke jest przyjaciółką Shane'a. Chłopak został jej trenerem. Ale w końcu Abeke zdaje sobie sprawę, że stoi po złej stronie więc, dołącza do Zielonych Płaszczy, ale źle się czuje po opuszczeniu Shane, bo był "jedynym, który naprawdę ją doceniał". Gdy Conor pyta, kto to Shane, Abeke zawstydza się i nie odpowiada na to pytanie. Jednak wiadomo, że pomimo zdarzeń Abeke kocha Shane'a jak brata, lecz nie jak chłopaka.

Drina

Shane bardzo kochał swoją siostrę. To z jej powodu wypił żółć. Jest bardzo smutny po jej śmierci.

Ciekawostki

  • Ulubionym kolorem Shane'a jest zielony.
  • Ma arachnofobię (strach przed pająkami).
  • Wypił Żółć bezpośrednio po śmierci ojca.