FANDOM

Shane
Płeć Mężczyzna
Wiek 13/14 lat przez całą serię
Zwierzoduch Wielki słonowodny krokodyl Grahv
Rodzina Król Irwyn (ojciec), Generał Gar (wuj), Drina (siostra), Feliandor (daleki krewny), nienazwana matka
Wrogowie Zielone Płaszcze
Pochodzenie Stetriol
Występowanie Zwierzoduchy, Więzy Krwi, Ogień i lód, Naprzeciw falom, Wzlot i upadek, Wszechdrzewo
Shane to chłopak o rok starszy od głównych bohaterów. Opowiada się po stronie Zdobywców. Jego zwierzoduchem jest krokodyl słonowodny. W 6 tomie okazało się, że to on jest Pożeraczem, a nie generał Gar.

Osobowość Edytuj

Shane jest miłym chłopakiem.Wierzy, że stoi pod dobrej stronie, ale tak nie jest. Shane udawał pokojowo nastawionego, lecz tak naprawdę chciał uwolnić Kovo.

Wygląd Edytuj

Shane to przystojny chłopak o mocnej budowie. Ma blond włosy i niebieskie oczy. Jest wysoki jak na swój wiek. Ma szerokie ramiona i jest dobrze umięśniony.

Historia Edytuj

Shane urodził się na Stetriolu jako następca tronu. Jednak z powodu braku Nektaru (który został po pierwszej wojnie odebrany przez Zielone Płaszcze) jego rodzina cierpiała na chorobę więzi. Jego wuj chciał kolejnej wojny przeciwko reszcie świata, ale Shane był przeciwny. Jego zdanie zmieniło się, gdy Drina, jego siostra zachorowała na chorobę więzi. Wtedy zapragnął zemsty. W tym czasie na Stetriol przybył Zerif z informacją dotyczącą sposobu wytwarzania Żółci. Najpierw podał ją swojej siostrze a następnie sam wypił i przywołał krokodyla. Kilka miesięcy później, gdy Abeke trafiła na okręt Zdobywców Shane został jej trenerem. Bardzo się polubili, ale potem jego towarzyszka odkryła, że tak naprawdę stoi po stronie Zdobywców. Mimo wszystko nadal nie czuła do niego nienawiści, na co wskazuje między innymi przytulenie w Samis. Ale pod koniec 6 części to on okazał się Pożeraczem zdradzając wszystkich i kradnąc talizmany. We "Wszechdrzewie" dowodził armią. Na Szepczącej Skale został zdradzony przez Gerathon i Kovo. Następnie Abeke wyzwała go na pojedynek, jednak nie chciał walczyć. W końcu dołączył do czwórki ze związanymi rękami i pomógł w walce pod Wszechdrzewem. Na końcu Abeke pozwoliła mu uciec.

Relacje Edytuj

Abeke Edytuj

Na początku serii, Abeke jest przyjaciółką Shane'a. Chłopak został jej trenerem. Ale w końcu Abeke zdaje sobie sprawę, że stoi po złej stronie więc, dołącza do Zielonych Płaszczy, ale źle się czuje po opuszczeniu Shane, bo był "jedynym, który naprawdę ją doceniał". Gdy Conor pyta, kto to Shane, Abeke zawstydza się i nie odpowiada na to pytanie. Jednak wiadomo, że pomimo zdarzeń Abeke kocha Shane'a jak brata, lecz nie jak chłopaka.

CiekawostkiEdytuj

1. Ulubionym kolorem Shane'a jest zielony.

3. Ma arachnofobię (strach przed pająkami).

4. Wypił Żółć bezpośrednio po śmierci ojca.

5. W 4 tomie 2 serii przed śmiercią przeprosił Abeke.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki