FANDOM

Spirit Animals
Spirit Animals logo
Gatunek książek Fantazy, Przygodowe
Oryginalny język Angielski
Ilość książek 7
Twórcy Brandon Mull, Maggie Stiefvater, Garth Nix, Sean Williams, Shannon Hale, Tui T. Sutherland, Eliot Schrefer, Marie Lu
Kontynuacja Spirit Animals: Upadek Bestii
Spirit Animals to pierwsza seria książek. Każdą część napisał inny autor.

Opis fabuły Edytuj

W krainie Erdas niektóre dzieci posiadają niezwykły dar: mogą przyzwać zwierzoducha. Conorowi, Abeke, Meilin i Rollanowi udało się przywołać legendarne cztery poległe Wielkie Bestie, dawniej strzegące pokoju na świecie. Dla Erdas nie oznacza to jednak nic dobrego. Pojawienie się wilka Briggana, lamparcicy Urazy, pandy Jhi i sokolicy Essix zwiastuje nieuchronne niebezpieczeństwo.

Złowrogi Pożeracz i jego armia Zdobywców ma zamiar posiąść talizmany pozostałych jedenastu żyjących Wielkich Bestii, aby przejąć władzę w Erdas. Po tym wydarzeniu świat zostałby zrujnowany. Jest jednak ktoś, kto chce temu zapobiec - organizacja Zielonych Płaszczy. Czwórka dzieci ze swoimi legendarnymi zwierzoduchami jest jedyną nadzieją na pokonanie zła i zaprowadzenia pokoju w krainie. Jedenastolatkowie pod pieczą Zielonych Płaszczy będą musieli stworzyć drużynę, a co za tym idzie, zjednoczyć się i zaufać sobie nawzajem oraz pogłębić swoje więzi ze zwierzoduchami. Nie będzie to łatwe, ale niezbędne, aby zdobyć wszystkie talizmany przed Pożeraczem. Conor, Abeke, Meilin i Rollan wraz z Tarikiem, ich opiekunem z Zielonych Płaszczy, wyruszają na niebezpieczną i pełną przygód wyprawę po Erdas, aby ocalić krainę.

Książki Edytuj

Bohaterowie Edytuj

Głowni bohaterowie: Edytuj

Zielone Płaszcze: Edytuj

Zdobywcy: Edytuj

Wielkie Bestie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki