FANDOM

Spirit Animals
Spirit Animals logo.png
Gatunek książek Fantazy, Przygodowe
Oryginalny język Angielski
Ilość książek 7
Twórcy Brandon Mull, Maggie Stiefvater, Garth Nix, Sean Williams, Shannon Hale, Tui T. Sutherland, Eliot Schrefer, Marie Lu
Spirit Animals to pierwsza seria książek. Każdą część napisał inny autor.

Opis fabuły Edytuj

W krainie Erdas niektóre dzieci posiadają niezwykły dar: mogą przyzwać zwierzoducha. Conorowi, Abeke, Meilin i Rollanowi udało się przywołać legendarne cztery poległe Wielkie Bestie, dawniej strzegące pokoju na świecie. Dla Erdas nie oznacza to jednak nic dobrego. Pojawienie się wilka Briggana, lamparcicy Urazy, pandy Jhi i sokolicy Essix zwiastuje nieuchronne niebezpieczeństwo.

Złowrogi Pożeracz i jego armia Zdobywców ma zamiar posiąść talizmany pozostałych jedenastu żyjących Wielkich Bestii, aby przejąć władzę w Erdas. Po tym wydarzeniu świat zostałby zrujnowany. Jest jednak ktoś, kto chce temu zapobiec - organizacja Zielonych Płaszczy. Czwórka dzieci ze swoimi legendarnymi zwierzoduchami jest jedyną nadzieją na pokonanie zła i zaprowadzenia pokoju w krainie. Jedenastolatkowie pod pieczą Zielonych Płaszczy będą musieli stworzyć drużynę, a co za tym idzie, zjednoczyć się i zaufać sobie nawzajem oraz pogłębić swoje więzi ze zwierzoduchami. Nie będzie to łatwe, ale niezbędne, aby zdobyć wszystkie talizmany przed Pożeraczem. Conor, Abeke, Meilin i Rollan wraz z Tarikiem, ich opiekunem z Zielonych Płaszczy, wyruszają na niebezpieczną i pełną przygód wyprawę po Erdas, aby ocalić krainę.

Książki Edytuj

Bohaterowie Edytuj

Głowni bohaterowie: Edytuj

Zielone Płaszcze: Edytuj

Zdobywcy: Edytuj

Wielkie Bestie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki