FANDOM

Postacie
Uwaga, spoiler!
Czytanie go może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z treścią nowej części serii. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!

Tarik jest członkiem Zielonych Płaszczy, który trenuje Conora, Abeke, Meilin, Rollana oraz towarzyszy im w misjach. Jego zwierzoduchem jest Lumeo. Ginie w 6 części, ukąszony przez Gerathon i dobity przez Gara.

Osobowość

Tarik jest bardzo odpowiedzialny i wie co dobre. Nawet kiedy zachorował, nie stracił pozytywnego myślenia. Jest dobrym przywódcą. Był wyrozumiały, kiedy Abeke spóźniła się na trening i nie podejrzewał jej o szpiegostwo. Jest zasłużonym wojownikiem.

Wygląd

Tarik to wysoki, szczupły mężczyzna o szerokich ramionach i pół-ciemnej skórze. Ma ogorzałą, szczupłą twarz. Jest podobny do Rollana.

Umiejętności

Tarik, dzięki Lumeo, może szybko biegać, wysoko skakać i korzystać ze swoich zwykłych umiejętności z niezwykłą zwinnością. Wydra daje mu również moc wytwarzania podwodnych fal.

Relacje

Rollan

Rollan wyobraża sobie Tarika jako swojego ojca. Obaj ufają sobie całkowicie. Kiedy Tarik został ukąszony przez żmiję eureańską, Rollan nie chciał zostawiać go w chacie osoby z Zielonych Płaszczy. Chłopak najbardziej z całej grupy przeżywa śmierć opiekuna.

Ciekawostki

  • Był zakochany w Lishay.
  • Znał piosenkę o foczych mózgach.
  • Jego imię po arabsku znaczy "poranna gwiazda".
  • Ma siostrzeńca o imieniu Kirat, co dla upamiętnienia Tarika jest jego odwróconym imieniem. Kirat pojawia się w "Upadku Bestii"

Galeria