FANDOM

Postacie.jpg
Uwaga, spoiler!
Czytanie go może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z treścią nowej części serii. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!
Tarik
Płeć Mężczyzna
Wiek 20 - 30 lat
Zwierzoduch Lumeo (wydra)
Rodzina Reima (siostra), trzech braci (imiona nie zostały podane)
Przyjaciele Abeke, Rollan, Meilin, Uraza, Essix, Briggan, Jhi, Lumeo, Olvan, Zielone Płaszcze
Wrogowie Shane, Gar, niektóre Wielkie Bestie, Zerif, Zdobywcy
Miejsce zamieszkania Zielona Przystań
Występowanie Zwierzoduchy, Polowanie, Więzy Krwi, Ogień i lód, Naprzeciw falom, Wzlot i upadek
Tarik jest członkiem Zielonych Płaszczy, który trenuje Conora, Abeke, Meilin, Rollana oraz towarzyszy im w misjach. Jego zwierzoduchem jest Lumeo. Ginie w 6 części, ukąszony przez Gerathon i dobity przez Gara.

Osobowość Edytuj

Tarik jest bardzo odpowiedzialny i wie co dobre. Nawet kiedy zachorował, nie stracił pozytywnego myślenia. Jest dobrym przywódcą. Był wyrozumiały, kiedy Abeke spóźniła się na trening i nie podejrzewał jej o szpiegostwo. Jest zasłużonym wojownikiem.

Wygląd Edytuj

Tarik to wysoki, szczupły mężczyzna o szerokich ramionach i pół-ciemnej skórze. Ma ogorzałą, szczupłą twarz. Jest podobny do Rollana.

Umiejętności Edytuj

Tarik, dzięki Lumeo, może błyskawicznie biegać, wysoko skakać i korzystać ze swoich zwykłych umiejętności z niezwykłą zwinnością. Wydra daje mu również moc wytwarzania podwodnych fal.

Relacje Edytuj

Rollan Edytuj

Rollan wyobraża sobie Tarika jako swojego ojca. Obaj ufają sobie całkowicie. Kiedy Tarik został ukąszony przez żmiję eureańską, Rollan nie chciał zostawiać go w chacie osoby z Zielonych Płaszczy. Chłopak najbardziej z całej grupy przeżywa śmierć opiekuna.

Ciekawostki Edytuj

  • Był zakochany w Lishay.
  • Zna piosenkę o foczych mózgach.
  • Wcześniej napisane tu było, że jego jedynym rodzeństwem była Reima, ale miał również trzech braci. W "Ogień i lód" jest o tym wspomniane.
  • Jego imię po arabsku znaczy "poranna gwiazda".
  • Ma siostrzeńca o imieniu Kirat, co dla upamiętnienia Tarika jest jego odwróconym imieniem. Kirat pojawia się w "Upadku Bestii"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki