FANDOM

Postacie
Uwaga, spoiler!
Czytanie go może zabić przyjemność samodzielnego zapoznawania się z treścią nowej części serii. Wkraczasz na własną odpowiedzialność!

Wielkie Bestie to piętnaście zwięrząt działających jako "bogowie Erdas" i przyjmują formę dużych zwierząt. Każda bestia ma unikalny talizman, który w grze ma specjalne bonusy. Łoś Tellun jest najpotężniejszym z Wielkich Bestii.

Historia

Wielkie bestie pojawiły się, gdy Wyrm wpadł w Erdas i uszkodził Wszechdrzewo, który zabił wszystkie zwierzęta z wyjątkiem piętnastu wielkich bestii. Gdy życie zaczęło się ponownie formować, Wielkie Besie stały się bogami Erdas. Ludzie Erdas czczili ich jako takich, chociaż niektórzy sceptycznie odnosili się do ich istnienia przed przybyciem Czterech Poległych. Wielkie zwierzęta są znacznie większe niż zwykłe zwierzęta i rzadko okazują się ludziom. Niektórzy uważają ludzi za zagrożenie (na przykład Lew Cabaro), podczas gdy inni są dla nich bardziej przyjaźni (Łabędzica Ninani).

Przed Pierwszą Wojną Pożeraczy, Kovo i Gerathon stali po stronie ludzi, aby kontrolować całą Erdas. Inne Wielkie Bestie uważały to za zdradę, ponieważ niszczyły Erdas, świat, którego przysięgły chronić. W ten sposób Poległe Bestie walczyły przeciwko gorylowi i żmii po stronie Zielonych Płaszczy, i ponieśli śmierć. Mimo śmierci Poległych Bestii, Zielone Płaszcze wygrywali wojnę, a Kovo i Gerathon zostali uwięzieni przez Telluna. Wojna dowiodła, że ​​Wielkie Zwierzęta mogą zostać zabite i że nie są tak bogobojne, jak sądzono wcześniej.

Czwórka poległych odradza się jako duchowe zwierzęta, zwierzęta związane z ludźmi. Tracą swoje "moce" i wyglądają jak normalne zwierzęta. W tym samym czasie Gerathon ucieka z więzienia i przygotowuje się do uwolnienia Kovo. Ponownie, Kovo i Gerathon są w stanie zebrać armię i podjąć próbę podbicia Erdas i walki Czterech Upadłych przeciwko nim. Orzeł Halawir dołącza także do nich. Obie strony ścigają talizmany Wielkich Zwierząt, w których Zdobywcy zdobywają większość z nich. Kovo zostaje uwolniony, ale niedługo potem konfrontują się z nim inne bestie. W T"Wszechdrzewo" trwa bitwa, podczas której Wielkie Bestie zaczynają się poświęcać, aby chronić swoją moc przed Kovo. W końcu wszystkie Zwierzęta zostały uświęcone (z wyłączeniem Czterech Poległych), a Zielone Płaszcze ponownie wygrywają wojnę. Wielkie bestie, które zmarły, zostały później ponownie odrodzone jako zwierzęta duchowe.

Lista Wielkich Bestii

Postacie
Uwaga, spoiler!
Imię Gatunek Talizman Towarzysz
Briggan (samiec) Wilk Srebrny Wilk Conor
Uraza (samica) Lampart Bursztynowy Lampart Abeke
Jhi (samica) Panda Bambusowa Panda Meilin
Essix (samica) Sokół Miedziany Sokół Rollan
Tellun (samiec) Łoś Platynowy Łoś Anda
Arax (samiec) Baran Granitowy Baran Grif Burnam
Rumfuss (samiec) Dzik Żelazny Dzik Dawson Trunswick
Dinesh (samiec) Słoń Łupkowy Słoń Kaiina
Suka (samica) Niedźwiedź Polarny Kryształowy Niedźwiedź Anuqi
Mulop (samiec) Ośmiornica Koralowa Ośmiornica Niri
Cabaro (samiec) Lew Złoty Lew Kirat
Ninani (samica) Łabędzica Marmurowy Łabędź Tasha
Halawir (samiec) Orzeł Brązowy Orzeł Cordalles
Kovo (samiec) Goryl Obsydianowa Małpa Takoda
Gerathon (samica) Żmija Jadeitowy Wąż Raisha