FANDOM

Wszechdrzewo
Tytuł oryginalny: The Evertree
I-wszechdrzewo-spirit-animals-tom-7-marie-lu-ksiazka
Numer tomu: 7
Napisał: Marie Lu
Ilość stron: 223
Streszczenie
Nowe postacie
Przewodnik po tomach
Poprzedni
Wzlot i Upadek
Następny
TBA

Wszechdrzewo - siódmy tom serii Spirit Animals, napisany przez Marię Lu.

Jego polska premiera miała miejsce 11 stycznia 2017.

Opis Edytuj

Conor, Abeke, Meilin i Rollan byli kiedyś zwykłymi dziećmi. Gdy nawiązali więź ze swoimi zwierzoduchami – mądrymi i potężnymi zwierzęcymi partnerami –  zyskali niezwykłe zdolności, ale spadła na nich też ogromna odpowiedzialność. Wszyscy czworo przemierzali Erdas na wyścigi z bezlitosnym wrogiem, by zdobyć potężne talizmany. Śmiali się i walczyli razem, stracili bliskich przyjaciół, wspólnie stawiali czoła wielu wyzwaniom i zdradzie. Teraz podróż się kończy. Nadszedł czas na finalne starcie. Przyjaciele muszą dotrzeć do miejsca zapomnianego przez czas i zmierzyć się z starożytnym wrogiem, który zbiegł z więzienia. Mają tylko jedną szansę, aby go zatrzymać… albo cały świat ulegnie zagładzie.

Opis okładki Edytuj

Tłem całej okładki jest wielkiego rozmiaru drzewo o srebrno-szarej korze i złotawych liściach. Natomiast na pierwszym planie widzimy lecącą Essix ze szponami wystawionymi do ataku. Trochę z boku znajduje się dumnie krocząca Jhi. Za nią stoi jej towarzyszka - Meilin - z wyciągniętym mieczem, z ostrzem skierowanym w górę. Na wystającym z ziemi korzeniu, po lewej stronie stoją Uraza oraz Abeke trzymająca w dłoni łuk. Koło Meilin stoją Conor z laską pasterską i Briggan. Najbliżej pnia widać Rollana spoglądającego w stronę swojego zwierzoducha - Essix.

Ciekawostki Edytuj

  • Ta i pierwsza część Zwierzoduchów to jedyne książki, gdzie na okładce ukazano wszystkich bohaterów pierwszoplanowych.
  • Jest to jedna z dwóch książek, gdzie wymieniono wszystkie Wielkie Bestie - druga to "Zwierzoduchy".

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki