FANDOM

"To miejsce dla tych, którzy oszaleli. Po części szpital, po części natomiast więzienie."
Wyjący Dom to miejsce dla osób, które nawiązały więź bez Nektaru i zapadły na chorobę więzi, położone w Trunswicku.

Co ciekawe, ludzie uwięzieni w Wyjącym Domu nie wydawały się niepoczytalne, bowiem stanęły do zorganizowanej walki przeciwko strażnikom i zachowywali się zwyczajnie. Sugeruje to, że earl Trunswicku umieszczał tam osoby, które zawadzały mu na drodze do jego celów.

Wygląd

Budynek znajduje się mniej więcej w połowie wzgórza, na którym stoi zamek. Nieustannie stoją przed nim strażnicy. W przeciwieństwie do większości miasta, w pomieszczaniach płoną pochodnie, są również rozmieszczone wokół dziedzińca, na którym znajduje się podest dla licytatorów bydła.

Cele mają pięć metrów szerokości, długości i wysokości. W każdej celi jest jedno małe okno, chronione kratami i siatką z drutu. W celi Rollana i Conora znajdowały się wyżłobione ślady pazurów, na podłodze, ścianach i suficie.

W Polowanie

Conor i Rollan zostają uwięzieni w Wyjącym Domu, po tym, jak złapał ich Devin i Eric Trunswick. Abeke i Meilin podsłuchują rozmowę Zerifa, Karmo, Tahlii, Any i Devina, którzy posilali się w nim, jednak nie jest wyjaśnione, co tam robili.

Meilin obala wieżę ciśnień, co skutkuje zamieszaniem i wodą, zbierającą się w celach. Finn uwalnia więźniów, a na dziedzińcu wybucha bitwa pomiędzy nimi, a strażnikami. Jeńcom towarzyszą ich zwierzoduchy, a wartownikom wyszkolone mastify. Władca Trunswicku rozkazuje Zielonym Płaszczom się poddać, szantażując wtrąceniem Finna do więzienia, jednak Dawson podpala wóz ze słomą, który pędzi w stronę earla. Finn wykorzystuje to i ucieka.