FANDOM

Xanthe - jedna z głównych bohaterów "Upadku Bestii", mieszkanka miasta Phos Astos w podziemnej krainie Sadre. Nie posiada zwierzoducha.

Osobowość Edytuj

Xanthe jest wierna swojemu ludowi w Phos Astos. Jest załamana, kiedy Rój atakuje miasteczko i zabija jej rodzinę. Dziewczyna jest waleczna, odważna, ale też nieśmiała i nieco uległa.

Wygląd Edytuj

Xanthe jest blada niczym duch. Ma krótkie, białe włosy i lekko zaróżowione oczy. Conor nie może się oprzeć porównywaniu jej ze stworzeniami z Roju, ale dziewczyna przypomina raczej ich delikatniejszą, piękną wersję.

Historia Edytuj

Na temat Xanthe nie jest wiele powiedziane w "Nieśmiertelnych Strażnikach". Dowiadujemy się jedynie, że mieszka pod ziemią, w Sadre, a po spotkaniu z Conorem, Meilin i Takodą wyrusza z nimi na wędrówkę do Nilo.

Relacje Edytuj

Takoda Edytuj

Przez "Nieśmiertelnych Strażników" Takoda i Xanthe stają się dobrymi przyjaciółmi. W czasie podróży do Phos Astos chłopak wpada na nią, a ona się rumieni. Lubią się, co wzmacnia fakt, że Takoda przyzwał Wielką Bestię Kovo, a rodzina Xanthe go podziwia i wielbi.

Conor i Meilin Edytuj

Xanthe zaprzyjaźnia się z nimi, kiedy pomagają w walce z Rojem. Po zniszczeniu Phos Astos razem z dziećmi udaje się do Nilo, by stawić czoło temu, co jest odpowiedzialne za śmierć jej plemienia.

Ciekawostki Edytuj

  • Eliot Schrefer, autor "Nieśmiertelnych Strażników", powiedział, że chciałby, aby Takoda i Xanthe byli razem.
  • Xanthe jest pierwszą nienaznaczoną postacią odgrywającą ważną rolę w serii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki