FANDOM

Xue
Płeć Kobieta
Zwierzoduch Zap (biała mysz)
Przyjaciele Meilin, Jhi, Zielone Płaszcze
Występowanie Więzy Krwi
Xue to starsza członkini Zielonych Płaszczy. Wzięła długi urlop. Jest popularna wśród Zielonych Płaszczy, jednak nie jest powiedziane, co zrobiła w przeszłości. Jej zwierzoduchem jest Zap. Twierdziła, że Zielone Płaszcze za dużo mówią, a za mało robią.

Wygląd Edytuj

Jest to drobna, siwowłosa staruszka. Ma czarne oczy. Porusza się bardzo zwinnie i potrafi robić to bezgłośnie. Ma spore braki w uzębieniu.

Historia Edytuj

Więzy Krwi Edytuj

Staruszka po raz pierwszy pojawia się, gdy Jhi przyprowadza Meilin do jej małego obozu w bambusowym labiryncie. Zaproponowała dziewczynie jedzenie i wodę. Od razu wiedziała, że panda dziewczyny to Jhi. Pomogła dziewczynie dotrzeć do fortecy w której dowodził jej ojciec. Potem znowu pojawiła się, gdy Rollan był chory, mówiąc, że chciała sprzedać sprzedać garnki jeźdźcom nosorożców. Wiedziała dużo o chorobie Rollana i dotrzymała towarzystwa Meilin, która miała się nim opiekować. Rozmawiała z dziewczyną o tym, jak uczyła Olvana i Lenori. Pod koniec książki oznajmia, że nigdy w życiu nie widziała, aby ktoś otrzymał nowego zwierzoducha bez pomocy Żółci.

Ciekawostki Edytuj

  • Meilin ma duży szacunek do niej.
  • Tarik był zaskoczony, kiedy ją zobaczył i myślał, że nie żyje.
  • Jako broni używa zaostrzonych pałeczek.
  • Jej zwierzoduchem jest biała mysz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki