FANDOM

Zwierzoduchy
Tytuł oryginalny: Wild Born
Zwierzoduchy.jpg
Numer tomu: 1
Napisał: Brandon Mull
Ilość stron: 254
Streszczenie
Nowe postacie
Przewodnik po tomach
Poprzedni
Tales of the Great Beasts i The Book of Shane Trilogy
Następny
Polowanie

Zwierzoduchy to pierwsza z serii książek Spirit Animals, napisana przez Brandona Mulla . Jest to książka wprowadzająca do całej serii. Oryginalnie wydana została 10 września 2013 roku. W Polsce jej premiera miała 30 kwietnia 2014 roku

Opis Edytuj

Czworo jedenastolatków, mieszkających na różnych kontynentach Erdas, przechodzi rytuał Nektaru Ninani pod okiem tajemniczych nieznajomych w zielonych płaszczach. W błyskach światła wyłaniają się cztery niezwykłe bestie: wilk,lamparcica,panda i sokolica. W jednej chwili los młodych bohaterów i całego świata zmienia się na zawsze...

Abeke, Meilin, Conor i Rollan ze swoimi magicznymi zwierzętami muszą się udać na niebezpieczną wyprawę, aby ocalić Erdas. Ich celem jest powstrzymanie mrocznej potęgi z przeszłości, która odzyskuje dawną siłę i zaczyna pustoszyć cały świat. Najpierw jednak każdy z bohaterów musi odkryć wyjątkową więź łączącą go ze zwierzoduchem, nauczyć się z nim współpracować i czerpać od niego moc, jak inni Naznaczeni.

Opis okładki Edytuj

Na okładce przedstawiono czworo poległych wraz ze swoimi towarzyszami. Na pierwszym planie do skoku pręży się Uraza, obok niej z lewej strony stoi Briggan, a po prawej Jhi. Nad zwierzoduchami lata Essix. Conor dzierżący kostur znajduje się najbardziej po lewej stronie, a tuż obok niego stoi Rollan. Z drugiej stronie najbliżej zwierząt stoi Meilin a obok niej Abeke, która strzela z łuku. Nad postaciami jest wielki czytelny napis "Spirit Animals Zwierzoduchy". W tle widać kilka wodospadów i górujące nad nimi góry.

CiekawostkiEdytuj

  • To jedyna książka z serii z epilogiem.
  • Norweska wersja "Zwierzoduchy" została przetłumaczona na "Tych Wybranych", a w francuskiej "Czterech Wybranych".
  • To najdłuższa książka z serii.
  • Czas między "Zwierzoduchy", a "Rise and Fall" to kilka miesięcy - zostało to wspomniane przez Abeke.
  • Jest to jedna z dwóch książek, gdzie wymieniono wszystkie Wielkie Bestie - druga to "Wszechdrzewo".

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki