FANDOM

Zwierzoduchy to magiczne zwierzęta, które mają niezwykłe zdolności. Kiedy zwiążą się z człowiekiem potrafią wyostrzać im zmysły i pomagać w trudnych chwilach.

Wprowadzenie

Każdy obywatel Erdas w roku w którym skończył 11 lat przechodzi przez rytuał przyjęcia Nektaru Ninani. Dzieci biorą łyk tego magicznego napoju i czekają czy pojawi się ich zwierzoduch. Nie wszystkim udaje się przywołać swoje zwierzę, dlatego Zdobywcy wymyślili Żółć, która wymusza powiązanie człowieka z zwierzęciem. Ceremonia Nektaru jest okryta wieloma przesądami. Na przykład w Eurze pierwsza osoba która próbuje nektaru ma największe szanse na przywołanie zwierzoducha, ale w Zhong jest to osoba która na końcu przyjmuje napój. Jednym z nielicznych przesądów zgadzającym się w całym Erdas jest ten który mówi, że jeśli ceremonii przygląda się jak najwięcej zwierząt, wtedy dzieci mają większe szanse na przywołanie swojego towarzysza.

Ciekawostki

  • Uraza, Jhi, Briggan i Essix to wyjątkowe zwierzoduchy ponieważ należą do Czterech Poległych i Wielkich Bestii.
  • Każdy Naznaczony który odpowiednio pogłębi swoją więź z zwierzoduchem może przenieść go w "stan uśpienia". Wtedy zwierzę zamienia się w tatuaż na skórze.
    • Mimo, że zwierzoduchy stają się najczęściej tatuażami na piersi lub ręce, mogą także być w innym miejscu (np. Chinwe, która miała tatuaż na nodze i Takoda, który ma tatuaż na gardle.