FANDOM

Rozdział 1 Edytuj

Conor ubierał skomplikowany płaszcz Devina. W tym czasie do komnaty przyszedł Dawson, jego młodszy brat. Rozmawiali na temat Ceremoni.

Gdy szedł przez tłum zobaczył swoją rodzinę i to dodało mu pewności siebie. Isilla przemówiła krótko i podała Nektar Devinowi. Nic się nie wydarzyło. Abby również nie przyzwała zwierzoducha. Gdy Conor skosztował Nektaru, wszystkie zwierzęta dały głos. Powstały półmrok rozdarł piorun w którego błysku pojawił się Briggan. Chłopak był oszołomiony. Podszedł do niego Tarik i wyjaśnił, że Conor musi go wysłuchać.

Rozdział 2 Edytuj

Abeke polowała na równinie. Zestrzeliła antylopę i zaczęła wracać do swojej wioski. Myślała, że antylopa to będzie doskonały dar dla mieszkańców. Jednak Soama i ich ojciec nie byli zadowoleni z jej zniknięcia. Abeke była zdruzgotana. Gdy szła większość ludzi patrzyła z odrazą. Chinwe rozpoczęła zaśpiew i podała jej Nektar. Abeke poczuła przypływ węchu i słuchu. Nastał mrok, który rozdarło nagle światło. W błysku pojawiła się lamparcica. Abeke była oszołomiona. Okazało się, że Abeke została nową Tancerką Deszczu. Później przed domem napotkali Zerifa, który wyjaśnił, że Abeke powinna wyruszyć z nim.

Rozdział 3 Edytuj

Meilin kończyła właśnie nakładać makijaż. Gdy służąca zaczęła ją wołać, zrozumiała, że Ceremonia Nektaru została przerwana. Zaplanowała lekkie spóźnienie aby skupić uwagę wszystkich na sobie. Przyszedł do niej generał Chin i powiadomił o wojnie. Nie mieściło jej się to w głowie. Poszła razem z nim. Przyjęła Nektar. W błysku pojawiła się Jhi. Meilin była zaskoczona. Spodziewała się innego zwierzoducha. Wtedy zabrzmiały rogi i dzwony, które oznaczały bezpośrednie niebezpieczeństwo. Jej ojciec, Lenori, Sheyu, i Chin ruszyli do wieży. Teng stwierdził, że Jano Rion upadnie. Kazał córce odejść z Zielonymi Płaszczami. Meilin nie chciała tego, ale zgodziła się niechętnie. Generałowie zablokowali przejście, a ona uciekła.

Rozdział 4 Edytuj

Rollan stał pod apteką. Musiał zdobyć wyciąg z wierzby. Kiedyś go miał lecz już się skończył. Jego kolega Ryjec poważnie zachorował i potrzebował leków. Rollan nie chciał kraść. Wszedł do środka. Zaproponował, że może pracować w zamian za lekarstwa. Pan Valdez właściciel budynku jednak miał już pracowników Aptekarz kazał swojemu pomocnikowi wyprowadzić chłopaka. Wtedy do sklepu wślizgnął się Mędrek jego inny kolega. Rollan wycofywał się powoli. Wtedy Valdez zauważył, Mędrka. Był wściekły bo chłopak ukradł paczkę wyciągu z wierzby.

Rollan trafił za kratki. Odwiedził go strażnik i wypytywał. Oznajmił, że Rollanowi będą musieli podać Nektar. Później przyszedł w towarzystwie dziewczyny z Zielonych Płaszczy. Kiedy wypił poczuł iskry w ciele. Po więzieniu rozszedł się hałas i nagle pojawiła się sokolica.

Później do Rollana przybył Zerif. Wpłacił za niego kaucję. Rollan nie ufał mu i przy pierwszej okazji zaczął uciekać. Mężczyzna gonił go ze zwierzoduchem. W trakcie pościgu przybył Olvan na swym łosiu, odgonił Zerifa, i wyjaśnił mu sytuację.

Rozdział 5 Edytuj

Abeke podróżowała na statku. Była zdziwiona luksusami. Tęskniła za domem. Odwiedził ją Shane i poszli do ładowni wykorzystywanej jako salę ćwiczeń. Ćwiczyli walkę. Podczas ćwiczeń do sali wpadł zamaskowany napastnik. Shane zaczął się z nim mocować. Abeke zaatakowała go i obezwładniła. Shane powstrzymał, ją mówiąc, że to było na niby. Abeke zdenerwowała się. Po tym Uraza przeszła w stan uśpienia.

Rozdział 6 Edytuj

Rollan obserwował swoją sokolicę. Wołał ją i zdenerwował się, bo ptak nie wracał. W końcu gdy ją łagodnie poprosił, przyleciała do niego. Rozległ się dźwięk rogu który oznaczał, że przybyła reszta dzieci. Zapoznali sięze sobą. Porozmawiali z Tarikiem o swoich celach. Rollan zażartował z Jhi, na co Meilin przeniosła ją w stan uśpienia i odeszła.

Później w nocy Rollan wymknął się ze swojego pokoju. Zamierzał uciec. Nie czuł się dobrze wśród Zielonych Płaszczy. Usłyszał Conora. Po chwili chłopak z Brigganem go znalazł. Rollan niechętnie wyjawił, że zamierza odejść. W końcu postanowił zostać.

Rozdział 7 Edytuj

Meilin idąc do sali ćwiczeń zauważyła, że wszyscy się w nią wpatrują. Tarik przyprowadził trzech obserwatorów. Meilin uwoniła Jhi. Założono im opaski na oczy. Mieli za zadanie odnaleźć swego zwierzoducha. Słyszała jak Tarik chwali Conora i Rollana. Była zawiedziona, że nic nie czuje.

Potem mieli za zadanie przebiegnąć salę, uderzyć ręką jak najwyżej umieli, wrócić biegiem i uderzyć w worek treningowy. Tarik dał im znak do startu. Nie czuła żadnego wsparcia od pandy. Gdy skoczyła, poczuła przypływ energii i odbiła się od ściany stopą. Gdy wracali, Briggan zawył. Conor przyśpieszył i uderzył worek barkiem, a ten ledwie się zachwiał. Następnie Tarik wykonał to ćwiczenie. Dzieci były pod wrażeniem jego zwinności i siły.